Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

غرفه گروه ترنج در پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی ایران در جمع برترین غرفه‌ها از نظر معماری خلاقانه قرار گرفت.

 ترنج به عنوان "غرفه خلاقانه" درپانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی انتخاب شد 

غرفه گروه ترنج در پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی ایران در جمع برترین غرفه‌ها از نظر معماری خلاقانه قرار گرفت.

ترنج

با اعلام ستاد برگزاری نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک، بیمه) غرفه گروه ترنج به عنوان خلاقانه‌ترین غرفه‌ پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک، بیمه) انتخاب شد.
نمایشگاه صنعت مال (بورس، بانک، بیمه) از تاریخ 16 لغایت 19 خرداد سال جاری با حضور سازمان بورس و اوراق بهادار و ارکان و نهاد های مالی مطرح بازار سرمایه ازجمله کارگزاری‌ها، سبدگردان‌ها، تامین سرمایه‌ها در محل نمایشگاه بین‌المللی  تهران برگزار شد. این رویداد مالی مورد استقبال کم سابقه مخاطبان قرار گرفت.
 

گروه ترنج در نمایشگاه امسال به منظور معرفی خدمات جامع خود، با طراحی غرفه‌ای خلاقانه حضور پیدا کرد. مفهوم و طراحی غرفه ترنج مورد توجه بازدیدکنندگان و کارشناسان قرار گرفت و با انتخاب ستاد برگزاری پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک، بیمه)، غرفه ترنج به عنوان "غرفه برتر در موضوع معماری خلاقانه" انتخاب شد.

مفهومی که ترنج غرفه را براساس آن طراحی کرده، برگرفته از الگوی فیبوناچی است؛ مبحثی که ادامه بحث دنباله‌ها در ریاضی است و این نظریه را بیان می‌کند که هر مرحله در تجارت، حاصل رشد دو مرحله قبل از خود است. در الگوی فیبوناچی انحنایی را می‌بینیم که از بخش ورودی آغاز شده و به مرکزیت می‌رسد. الگوی رشد ترنج هم به همین صورت است؛ یعنی در ابتدا تنها یک نهال بوده و در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های مالی خدمات‌دهنده در بازار سرمایه است.

گروه ترنج یکی از بزرگترین نهاد مالی خدمات دهنده بازار سرمایه ایران است که خدمات جامعی در حوزه‌های بازارگردانی، سبدگردانی، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، تامین مالی و عرضه و پذیرش شرکت‌ها در بورس را ارائه می‌دهد.
ترنج

منبع خبر: اطلاع رسانی تبلیغی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24